Privacy Policy
Politica de confidențialitate

Ultima actualizare: 30.07.2024

 

Prin prezenta Politică vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs. cu caracter personal.

Prelucrarea acestora o realizăm în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, și de abrogare a Directivei nr. 95/46/CE (,,Regulamentul general privind protecția datelor”, în continuare ,,R.G.P.D.”) și ale legislației naționale relevante în materia protecției datelor cu caracter personal.

 

  1. CINE SUNTEM NOI?

BUSINESS APPS SRL (în continuare ,,Societatea” sau ,,Noi”) este înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/9700/2015, având Cod de Identificare Fiscală 34861684.

Compania are o experiență de peste 20 de ani în dezvoltarea unui puternic simț al afacerilor, cât și a expertizei tehnice necesare pentru a reduce decalajul dintre nevoile de afaceri și implementarea tehnologiei, reproiectând și automatizând cu succes procesele de afaceri în toate funcțiile și tipul de oameni pe care îi recrutează, fiind un partener de lungă durată pentru multe întreprinderi.

 

Datele noastre de contact sunt:

Adresa sediului social: București, Sector 2, str. Delea Veche nr. 24, corp A, et. 7, modul M2.1, România.

Adresă de E-mail:

Nr. de tel.: +40.215.890.808

 

  1. CUM PRELUCRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

Societatea, în calitatea sa de Operator, prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (reprezentanți clienți persoane fizice/juridice, parteneri contractuali și colaboratori, și datele altor persoane fizice care interacționează cu Societatea și/sau sunt antrenate în relații contractuale cu acesta).

 

Datele cu caracter personal sunt:

  • prelucrate în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată;
  • colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
  • adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;
  • exacte și actualizate în termen;
  • păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele;
  • prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.

 

  1. CARE SUNT TIPURILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE ȘI ÎN CE SCOP SUNT PRELUCRATE ACESTEA?

 

În scopul completării și transmiterii Formularului de Contact (secțiunea ”Contact” – Are you ready to infuse efficiency into your business?) de pe website-ul Societății www.b-apps.ro, prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, adresă de E-mail, nr. de telefon și orice alte date lăsate la inițiativa persoanei vizate la rubrica ”Mesaj”.

Se bifează căsuța cu mesajul”Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitateși se apasă pe butonul Intrați în contact/Get in touch”.

 

Se pot contacta reprezentanții Societății și în mod direct - accesând numărul de telefon fix 0040.215.890.808 și adresa de E-mail (indicate atât pe pagina principală cât și la secțiunile ”Acasă/Home” și”Contact”) de pe website-ul Societății www.b-apps.ro.  

 

În scopul completării și transmiterii Formularului de solicitare ofertă (secțiunea ”Acasă/Home” – Să începem să insuflăm eficiență în afacerea dumneavoastră! / Let’s start infusing efficiency into your business!) de pe website-ul Societății www.b-apps.ro, prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, nr. telefon, adresă de E-mail și orice alte date lăsate la inițiativa persoanei vizate la rubrica ”Mesaj”.

Se bifează căsuța ”Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate și se apasă pe butonul ”Trimite/Send”.

 

În vederea postării unui comentariu (secțiunea ”Acasă/Home”Clienții noștri o spun cel mai bine / Our clients say it best” de pe pagina principală a website-ului Societății www.b-apps.ro) sunt prelucrate următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, locul de muncă și funcția persoanei care lasă comentariul, precum și orice alte date lăsate la inițiativa persoanei vizate în legătură cu serviciile oferite de Societate / interacțiunea cu Societatea.

 

Pentru încheierea și executarea contractelor de prestări servicii și de parteneriat/colaborare, prelucrăm în principal următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, serie și număr carte de identitate/pașaport, genul, adresă de domiciliu/reședință, numărul de cont bancar, adresă de eE-mail, nr. de telefon.

 

Pentru vizitatorii website-ului este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum: adresa IP, navigatorul de internet, locația, paginile web accesate pe website-ul nostru, timpul petrecut pe website, rețeaua de internet, dispozitivul utilizat. Pentru mai multe detalii în acest sens, consultați Politica de Cookies-uri.

 

Nu vă utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a vă transmite comunicări de tip marketing, precum Newsletter-uri, decât dacă vă dați consimțământul în mod expres pentru astfel de comunicări, bifând o căsuță de acord în acest sens. În acest sens, vă prelucrăm doar E-mailul și ne asigurăm că aveți la dispoziție o opțiune simplă de a vă dezabona în orice moment, respectiv de a vă retrage consimțământul cu privire la primirea acestor tipuri de comunicări.

 

  1. CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE PE CARE SE BAZEAZĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

Datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în vederea:

  • încheierii și executării diferitelor contracte;
  • pentru îndeplinirea obligațiilor legale care ne revin (comunicarea cu organismele/autoritățile/instituțiile publice sau de interes public, activități de audit și control/supraveghere, etc.);
  • în baza consimțământului solicitat și/sau oferit în prealabil (pentru transmiterea comunicărilor de tip marketing, Newsletter, etc.);
  • în scopul intereselor legitime urmărite de Societate (ex.: adoptarea de măsuri de protecție și securitate a angajaților noștri, exercitarea unor drepturi și interese legitime ale Societății în cadrul procedurilor contencioase sau necontencioase, arhivare și scopuri statistice).

 

  1. PE CE DURATĂ PRELUCRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

Datele cu caracter personal sunt stocate în vederea prelucrării lor pe durata necesară atingerii scopurilor de prelucrare menționate în prezenta Politică sau pe durata impusă de lege (ex.: în materie de arhivare, de contabilitate etc.).

 

  1. CUI TRANSMITEM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Nu vom comunica sau transfera vreunui terț, niciuna dintre datele cu caracter personal colectate de la dvs. sau despre dvs. cu excepția:

  • Autorităților și instituțiilor publice - când există o obligație legală în acest sens sau în scopul unui interes legitim (apărarea drepturilor Societății în procedurile contencioase sau necontencioase etc.).
  • Partenerilor contractuali sau colaboratorilor Societății care ne oferă servicii de găzduire web (Romarg), de dezvoltare website (Future-Ready Brands), marketing online (Teodorescu Raluca Ioana Întreprindere Individuală) și comunicare de marketing (Asociația HR Management Club).
  • Oricărui terț – dacă v-ați dat consimțământul în mod expres și punctual, pentru respectiva situație și respectivele date.

 

În cazul în care datele cu caracter personal prelucrate de Societate sunt transferate de către aceasta direct sau prin intermediul partenerilor contractuali/colaboratorilor săi în afara Spațiului Economic European, vă asigurăm că aceste transferuri au loc cu respectarea R.G.P.D. (în special art. 46 din R.G.P.D.), a prevederilor legale aplicabile în materie, în baza unor garanții adecvate (clauze standard de protecție a datelor adoptate de Comisie) și cu condiția de a exista drepturi opozabile și căi de atac eficiente pentru persoanele vizate.

 

  1. CE MĂSURI DE PROTECȚIE ȘI GARANȚII LUĂM?

Societatea implementează măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel înalt de securitate și protecție a datelor cu caracter personal.

Utilizăm metode şi tehnologii de securitate, împreună cu politici şi proceduri interne de lucru, inclusiv de control şi audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare relevante în materia protecției datelor cu caracter personal.

 

  1. CARE SUNT DREPTURILE DVS. ÎN CALITATE DE PERSOANĂ VIZATĂ?

Orice persoană vizată își poate exercita următoarele drepturi, așa cum sunt prevăzute de către Regulamentul general privind protecția datelor:

  • Dreptul de acces;
  • Dreptul de rectificare;
  • Dreptul la ștergere;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării;
  • Dreptul la portabilitate;
  • Dreptul la opoziție a prelucrării;
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
  • Dreptul de a se adresa Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (dataprotection.ro) și instanțelor de judecată.

 

Pentru orice întrebări, nelămuriri sau exercitarea acestor drepturi ne puteți contacta prin E-mail la adresa: prin poștă sau curier la adresa: București, Sector 2, str. Delea Veche nr. 24, corp A, et. 7, modul M2.1, România.

Last updated: 30.07.2024

 

Through this Policy, we inform you about how we collect, use, transfer, and protect your personal data. We process this data in accordance with the provisions of Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (the "General Data Protection Regulation," hereinafter referred to as "GDPR"), as well as relevant national legislation on personal data protection.

 

  1. WHO ARE WE?

BUSINESS APPS SRL (hereinafter referred to as "the Company" or "We") is registered with the Bucharest Trade Registry under no. J40/9700/2015, having the Fiscal Identification Code 34861684. The company has over 20 years of experience in developing a strong business sense as well as the technical expertise necessary to bridge the gap between business needs and technology implementation. By successfully redesigning and automating business processes across all functions and types of people it recruits, it has become a long-term partner for many enterprises

 

Our contact details are:

Registered office address: Bucharest, Sector 2, str. Delea Veche no. 24, building A, 7th floor, module M2.1, Romania.

Email address:

Phone number: +40.215.890.808

 

  1. HOW DO WE PROCESS YOUR PERSONAL DATA?

The Company, in its capacity as the Controller, processes the personal data of the data subjects (representatives of individual/legal entity clients, contractual partners, and collaborators, as well as the data of other individuals who interact with the Company and/or are engaged in contractual relationships with it).

 

Personal data are:

  • processed lawfully, fairly, and transparently in relation to the data subject;
  • collected for specified, explicit, and legitimate purposes and not further processed in a manner that is incompatible with those purposes;
  • adequate, relevant, and limited to what is necessary in relation to the purposes for which they are processed;
  • accurate and kept up to date;
    • kept in a form which permits identification of data subjects for no longer than is necessary for the purposes for which the data are processed;
    • processed in a manner that ensures appropriate security of the personal data, including protection against unauthorized or unlawful processing and against accidental loss, destruction, or damage, by using appropriate technical or organizational measures.

 

  1. WHAT TYPES OF PERSONAL DATA ARE PROCESSED AND FOR WHAT PURPOSES?

 

For the purpose of completing and submitting the Contact Form (section “Contact” – Are you ready to infuse efficiency into your business?) on the Company’s website www.b-apps.ro, we process the following types of personal data: name, surname, email address, phone number, and any other data provided voluntarily by the data subject in the "Message" field.

The checkbox with the message "I have read and agree to the Privacy Policy" must be checked and the "Get in touch" button must be pressed.

 

Company representatives can also be contacted directly by calling the landline number 0040.215.890.808 and the email address (indicated both on the main page and in the “Home” and “Contact” sections) on the Company’s website www.b-apps.ro.

 

For the purpose of completing and submitting the Quote Request Form (section “Home” – Let’s start infusing efficiency into your business!) on the Company’s website www.b-apps.ro, we process the following types of personal data: name, surname, phone number, email address, and any other data provided voluntarily by the data subject in the "Message" field.

The checkbox "I have read and agree to the Privacy Policy" must be checked, and the "Send" button must be pressed.

 

To post a comment (section “Home” – “Our clients say it best” on the main page of the Company’s website www.b-apps.ro), the following types of personal data are processed: name, surname, workplace, and position of the person leaving the comment, as well as any other data provided voluntarily by the data subject regarding the services offered by the Company or their interaction with the Company.

 

For the conclusion and execution of service and partnership/collaboration contracts, we mainly process the following types of personal data: name, surname, series and number of identity card/passport, gender, home/residence address, bank account number, email address, and phone number.

 

For website visitors, we may collect data through cookies or similar technologies, such as: IP address, internet browser, location, web pages accessed on our website, time spent on the website, internet network, and device used. For more details, please refer to the Cookie Policy.

 

We do not use your personal data to send you marketing communications, such as newsletters, unless you expressly consent to such communications by ticking an agreement box. In this regard, we only process your email address and ensure that you have a simple option to unsubscribe at any time, thereby withdrawing your consent to receive these types of communications.

 

  1. WHAT ARE THE LEGAL BASES FOR PROCESSING PERSONAL DATA?

Your personal data are processed for the purpose of:

  • concluding and executing various contracts;
  • complying with our legal obligations (communication with public or public interest bodies/authorities/institutions, audit and control/supervision activities, etc.);
  • based on the consent requested and/or given beforehand (for sending marketing communications, newsletters, etc.);
  • pursuing the legitimate interests of the Company (e.g., implementing protection and security measures for our employees, exercising the Company's legitimate rights and interests in contentious or non-contentious proceedings, archiving, and statistical purposes).

 

  1. FOR HOW LONG DO WE PROCESS YOUR PERSONAL DATA?

Personal data are stored for processing for the duration necessary to achieve the processing purposes mentioned in this Policy or for the duration required by law (e.g., in terms of archiving, accounting, etc.)

 

  1. TO WHOM DO WE DISCLOSE PERSONAL DATA?

We will not disclose or transfer any of the personal data collected from or about you to any third party except for:

  • Public authorities and institutions – when there is a legal obligation to do so or for a legitimate interest (defending the Company's rights in contentious or non-contentious procedures, etc.).
  • The Company's contractual partners or collaborators who provide us with web hosting services (Romarg), website development services (Future-Ready Brands), online marketing services (Teodorescu Raluca Ioana Întreprindere Individuală), and marketing communication services (Asociația HR Management Club).
  • Any third party – if you have given your explicit and specific consent for that particular situation and respective data.

 

In the event that personal data processed by the Company are transferred by it directly or through its contractual partners/collaborators outside the European Economic Area, we ensure that these transfers are carried out in compliance with GDPR (particularly Article 46 of the GDPR), applicable legal provisions, based on appropriate safeguards (standard data protection clauses adopted by the Commission) and provided that there are enforceable rights and effective legal remedies for data subjects.

 

  1. WHAT PROTECTION MEASURES AND GUARANTEES DO WE TAKE?

The Company implements appropriate technical and organizational measures to ensure a high level of security and protection of personal data. We use security methods and technologies, along with internal policies and procedures, including control and audit processes, to protect the personal data collected in accordance with the relevant legal provisions in force regarding personal data protection.

 

  1. WHAT ARE YOUR RIGHTS AS A DATA SUBJECT?

Any data subject can exercise the following rights as provided by the General Data Protection Regulation:

  • Right of access;
  • Right to rectification;
  • Right to erasure;
  • Right to restrict processing;
  • Right to data portability;
  • Right to object to processing;
  • Right not to be subject to a decision based solely on automated processing, including profiling;
  • Right to address the National Supervisory Authority for Personal Data Processing (dataprotection.ro) and the courts.

 

For any questions, concerns, or to exercise these rights, you can contact us by email at: or by mail or courier at the following address: Bucharest, Sector 2, str. Delea Veche no. 24, building A, 7th floor, module M2.1, Romania.

Social
Certifications
Social
Certifications